Känner mig ensam såhär på alla-hjärtans-dag. Hade velat ha någon att ligga och mysa med :( (förutom hunden).. Men men vi siktar på nästa år istället? ;) 
Nä skoja bara, jag tycker inte att denna dag är något speciellt faktiskt. ärligt så tycker jag att folk gör lite stor sak av en inte så jätte speciell dag, egentligen. Roligt att få geléhjärtan på skolan iaf :D lättar som upp stämningen med lite löööve... 
Idag har vi iaf suttit och redigerat film hela dagen, med ett litet break för min matte lektion. Roligt att se hur filmen tar form, blir nog ännu roligare när vi får dit lite ljudeffekter, musik, bildövergångar osv.. :) Fick veta hur mitt matte nationella gick också (eller har vetat på ett ungefär, men nu fick jag veta mer exakt). Och det gick väldigt bra. Fyra poäng ifrån max. 56/60 tror jag de var. Och hur många "solar" har jag ingen aning om, hon ides inte räkna dem eftersom jag hade så mycket poäng utan dem... ;)  "-Helt klart MVG" och jag är mer än nöjd!
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.