Ja jag vet, jag är lite lat när det gäller att blogga just nu. Tänkte iaf berätta lite om hur mitt liv ser ut nuförtiden. Har börjat skolan igen vilket jag inte alls tycker om, ett rent helvetet om ni frågar mig. Skönt att få tillbaka lite rutiner men det är verkligen krävande att gå skola. Igår var jag så trött när jag kom hem så jag deckade direkt och sov till 23.00, var vaken två timmar och sen somnade jag om och sov till halv åtta i morse. Har totalt sovit 13 timmar inatt och är fortfarande trött.. Dessutom så är min kära vän mr huvudvärk tillbaka nu när skolan satt igång igen. Huvudvärk igår och huvudvärk idag.. Bara att inse, jag mår inte bra på skolan, vad det nu än beror på. 

Till lite roligare saker då. Schemat ser faktiskt rätt bra ut, har lite väl långa hål nån gång och slutar halv fyra för det mesta men det är väl smällar man får ta. Men annars så tycker jag det verkar bra. Har karaktär måndag, fredag och en liten lektion på torsdag, övriga dagar är det vanliga lektioner som matte, svenska, engelska och historia, får även börja ha iv i år vilket jag ser fram emot eftersom jag har valt bild. Sen så får jag lite special på mitt schema när jag ska läsa matte C i år, med TE2 och NV2, men ingenting negativt iaf ser det ut som.


Jag ska försöka bli bättre på uppdateringar nu när skolan börjat och så, så ni får hålla utkik så sluta inte läsa!! ;)
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.