Igår efter skolan gick jag och fick mig en välbehövlig och otroligt skön hot stone massage. Har varit så otroligt spänd i nacke, axlar, skulderblad och rygg och har varit lite lur på att det kan ha med min huvudvärk att göra. Och började denna dag med världens huvudvärk (tror att det beror på massagen, att det blir så när spänningarna släpper), somnade om ett tag för att få den att försvinna, men icket sa nicke. Åkte i alla fall upp till Kalix (till Jimmy) med mamma så jag skulle kunna fara på skolan ifall det blev bättre, och det gjorde de, så hann ha lite historia, ha körlektion och bild innan jag åkte hem igen. 
Bild: google
Det känns mycket bra efter dagens körlektion. Det gick bra att köra och han tyckte att jag har blivit jätte duktig på att köra. Nu känns körkortet äntligen lite närmare! :D

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.