Det här med att köra bil, varför måste det vara så krångligt? Kan man inte bara göra en bil på samma sätt som en skoter, där man bara behöver gasa, bromsa och svänga i princip. Onödigt att hålla på att göra det krångligare än vad det egentligen behöver vara... 

Nå iallafall så var det inte de jag ville komma till, utan att jag nyss kommit hem från att ha varit och kört. Har kört till Påläng, Innanbäcken och sen hem. Och jag måste ju säga att det tar sig. Jag är långt ifrån bra men nu är jag inte sämst iaf. Hoppar inte längre när jag ska iväg och har inte fått kärringstop någonting de senaste gångerna. Så, vi får väl se om jag ska lyckas bli bra någon gång. Egentligen kanske man inte kan förvänta sig så mycket av någon som bara kört ca åtta gånger, kanske inte ens det..
Picture
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.