Godmorgon alla vänner! Blev en tidig uppstigning för min del. Vaknade ca halv 6.. och kunde som vanligt inte somna om. Istället slog jag på filmen från igår och såg klart den och även ett avsnitt oc innan jag tog tag i att ladda in dessa 500 bilder som jag fotat under lördagens watercross tävling. Raderade ca hälften direkt men kommer nog ta ett tag innan jag fått ut något av 250 bilder.. Ni får väl se dom.... nästa år kanske? 

Vi åkte direkt till Nikkala efter tävlingen, jag, Jimmy, Olle och Malin. Där grillade vi, hade vattenkrig med lille Jakob, badade badtunna, simmade, bastade, spelade kort, körde vattenskoter och mycket annat. Vi har alltså haft en väldigt avkopplande helg! Till skillnad från resten av Kalix som spenderade sin helg i Piteå? ;) 

Igår innan hemfärden for vi förbi ikea en sväng också för att köpa lite möbler till Jimmys rum. Så jag passade på att köpa en ny sänglampa. Tyvärr så rymdes den inte på min vägg... Men ska flytta lite hyllor idag så ska vi nog se att den ryms ;) När jag väl kom in genom dörren hemma var det inte mer än att gå ut till bilen igen. Denna gång mammas bil, och denna gång till förarsätet. Övningskörde till Kalix och sen var vi runt lite här och var och körde. Trots att jag inte kört på hela sommaren så tycker jag att det börjar gå mycket mycket bättre nu :)
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.