Nu är det inte många dagar kvar innan påsklovet. Onsdag imorgon, då går man till 11.20 ungefär sen bara torsdagen kvar. Sen har jag PÅSKLOOOOV! :D Och vet ni vad som kommer efter påsklovet?! Jo, vi ska till Stockholm alla medie och frisör 2:or. Massvis med studiebesök och rantandes överallt. Därför har jag beställt mig ett par nya skor. Blev ett par reebok easytone plus vive, hoppas dom kommer komma till användning! 
Sitter och försöker bestämma mig om jag ska orka dra mig mot Kalix för ett body pump pass, eller inte. Var på spinning/bodypump i söndags och har inte varit sedan dess, och far jag inte idag blir det nog inte förrän någon gång nästa vecka. Imorgon ska vi fixa lite i mitt hår och sen är det påsk och allt detdära så kommer nog ha fullt upp! 

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.