Picture
Har kommit hem från fick helvetet för ett tag den. Det blev 3h 45min idag. Måste bara stå ut fem veckor till. Men om man tänker på pengarna så är det lätt värt det. Har kommit på att jag ska köpa en skoter för löjpengarna tillsammans med några pengar jag har på ett sparkonto i vinter. Sen mot slutet av våren så säljer jag sen och när det börjar närma sig sommarlovet så köper jag mig en helt egen liten vovveplutt. Jag längtar!


Nåja, dagen har gått hyfsat snabbt eftersom vi har haft karaktär hela dagen. Fått leka lite i PS, fixa mediebloggarna och så har jag gjort klart min logga. Ca 1,5-2 h innan vi slutade började jag känna att jag fick ont i halsen. Blev värre och värre och nu är körtlarna jätte uppsvällda och jag kan knappt prata eller dricka för att det gör så ont. Hur ska detta gå? Lagomt perfekt att bli sjuk till löjfisket också...
Och kan inte äta upp kinamaten som jag har kvar  :(
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.