Picture
Söndagar... Ja vad ska man göra med dem förutom att slöa? Har legat i sängen hela dagen i princip. Fixat lite uti bloggen och så. Har även räknat lite matte och måste säga att det gick lättare än vad jag väntat mig, men gav ändå upp väldigt fort, lat som jag är. Sen har jag försökt städa ihop lite i rummet. Städade ju det bara för några dagar sedan, men när man går skola är det omöjligt att hålla det städat och fint. Man slänger kläder och allt möjligt på golvet innan skolan i all stress och varken hinner eller orkar sätta det där det ska vara, sen när man kommer hem har man annat att göra eller så är man way to tired för att bry sig om hur det ser ut i sin omgivning. Nu väntar jag på Jimmy som har varit 30mil bort och hämtat sig en bil, men tar nog många timmar till innan han är här så får försöka sysselsätta mig med något tills dess :)
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.