Lång skoldag idag, slutade inte förrän 3 nästan, dock var den inte så jobbig, har mest bara suttit. Blev vårrullar till lunch med Sandra. Efter skolan har det bara varit bil bil bil.. Jag övningskörde hem, läste lite teori och gjorde ett teoritest när jag kom hem, sen har jag suttit med Olle och kollat på stereogrejer till bilen innan jag har begett mig ut i garaget för att förbereda bilen för målning. Har bestämt mig med att jag ska köra med pappas skruttbil nu tills närmare mot sommaren eftersom jag får ha den gratis, och sen köper jag en finare mer mot sommaren :))) Men ska försöka göra den så snygg det går med så lite pengar som möjligt, så vi får väl se om jag lyckas eller om det går åt andra hållet ;-)
Ikväll har jag iaf hunnit med att 
  • Våtslipa hela bilen
  • Slipa bort lite rost
  • Tvätta
  • Torka med aceton
  • Maskera med maskeringstejp
Imorgon sätter jag igång med färgen! Tidig uppstigning!

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.