Idag har jag äntligen fyllt 18år. Nu får jag göra en massa saker jag inte har fått göra tidigare. Som t.ex. köpa trisslotter....igen.. ;) Har varit en fullspäckad men ändå en toppendag. Har hunnit med mycket men ändå alltför lite..


Idag har jag:
  • tagit körkort!! :D
  • haft historielektion
  • varit med bilen på besiktning
  • varit till Finland
  • handlat på Alko för första gången ;)
  • shoppat lite smått
  • kört lite bil
  •  ätit tårta
  • öppnat lite presenter
  • hämtat ut ett paket 
  • lagat mat inför imorgon (mitt och Linneas födelsedagsfirande)
  • svarat "Tack! :)" åt en jäkla massa "Grattis! :)" på facebook 

Som sagt: en bra födelsedag. Men det jag saknade var mormor, morfar och farmor runt köksbordet när vi åt tårta. Hade velat hinna med och hälsa på dem idag men gick tyvärr inte, så ska försöka hinna till dem imorgon en sväng med en bit tårta :)

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.