Picture

Sitter och rensar lite i mitt iphoto library. Har en miljon bilder. Det blir lätt så när man inte är så bra på att radera. Jag bara sparar och sparar. Alla jävla skitbilder. "De kan komma till användning någon gång framöver.." Men nu är det slut med det. Måste börja radera allt som inte är bra på direkten! 

Hur som helst. Jag har hittat en massa gamla bilder på mig, 98% extremt fula. Delete direkt. Sen märkte jag även att jag har haft ganska många olika hårfärger de senaste åren. Börjar nästan sakna det bruna, ljusbruna. Jag tycker mitt hår ser mycket fräschare och friskare ut. Det blonda bara spretar och sprakar och ser ut som nå trasseltjorv på huvudet. Men ändå känns det som att jag aldrig brukar trivas när jag väl färgar det brunt. Återgår alltid till blont igen inom kort. Sen är det ju den eviga flugan att man måste vara blond på sommaren. Det tycker jag faktiskt också, det hör liksom till. Ellerhur?! 

Men till hösten, då kanske man gör någon fin ljusbrun färg och försöker hålla sig till den. Nu ska jag låta håret vara ett tag så det inte går av mer än vad det redan har gjort.

Vad tycker ni? Visst var det ganska fint den bruna?
Jag såg rätt brun ut också va? ;)


Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.