I cirka tre timmar har jag suttit på en hård stol och lyssnat på att man inte får köra bil när man druckit alkohol, tagit droger eller är för trött. Priset var åttahundra svenska kronor för att lyssna på denna intressanta föreläsning, även kallad risk1an. Nej, helt onödiga pengar om ni frågar mig. Vi passade även på att boka in körlektioner när vi ändå var där. Så kommer att få ett schema på tio körlektioner, halkbana, teori och uppkörning om några dagar. Vet i alla fall att den första lektionen kommer att inträffa den sjuttonde januari. Alltså, väldigt SNART! Jag som inte ens har övningskört när det är snö ute ännu, har nog inte övningskört sen i sommar...

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid min sötnos och imorgon blir det mest troligt pepparkaksbak!

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.