Har gått och trott hela dagen att vi inte har haft någonting annat att dricka än vatten. Juicen var slut, saften var slut och vi hade inga drickor eller någon annan slags dryck... Sen fanns det ingenting att se på tv och vi hade inga chips.
Då gick jag över till Olle och Malin en sväng. Där fick jag låna några Johan Falk filmer. När jag kom hem hittade jag två drickor undangömt i skafferiet, en dipp, gräddfil, gurka, en påse ostbågar och en påse cheeze ballz. Vilken vändning alltså. Från att inte ha någonting till att ha allt möjligt. Hur lyckat blev inte det :D


Nu ska jag slå på Prison Break och soooova lite.

Negativa saker om morgondagen: Vi har Samhälls, Svenska och prov i datakunskap... + att vi slutar sent.. :( Säkert äcklig mat också ;s
Positiva saker om morgondagen: Vi har spinning/bodypump på idrotten! :D 
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.