Har käkat makaroner och köttfärssås nu andra dagen i rad, dagen innan det åt vi en supergod fläskfilé och crisscuts. Alla dagar åt vi ute, bokstavligt talat. Och jag måste säga att det är så jävla underbart att äta ute när det är sånthär väder. 
Picture
Nu sitter jag i soffan i stugan och väntar på att the killing ska börja. Det är någon ny serie som ska börja på 4an som verkade ganska bra. Så jag hade tänkt att jag skulle ge de en chans och se första avsnittet nu ikväll 22.30. 
Har för inte så länge sen varit och skjutsar iland Jimmy som var tvungen att åka hem. Han har varit hit en sväng och badat och bastat en hel del med mig. Men imorgon blir det jag som får fara hem till honom :D 

Kanske skriver lite sen om jag har någonting jag vill att ni ska veta. För nu ska jag iaf gå och koka nudlar så dom hinner bli klara innan det börjar på tv :D
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.