Tänkte visa lite av sminket jag hade beställt. 
  • Rouge - Lancôme - Blush Subtil - Rose Boisée
  • Mascara - Lancôme - Hypnose - Svart
  • Foundation - Lancôme - Teint Miracle - 04 Beige Nature
Skrev till Kicks kundservice om att det läkt ut foundation, så dom skulle skicka mig en ny. Sådan service gillar jag!
  • Ögonfransböjare - Kicks Tools & Accessories - Silver
  • Pennvässare - Clinique - Ljusgrön
Eftersom min ögonfransböjare varit borta ett bra tag nu och min pennvässare är kass så tänkte jag att det är dags att köpa nytt.
Denna fina gåva fick jag eftersom jag beställt för så mycket från Lancôme. Den innehåller:
  • Necessär - Lancôme - Ljusrosa
  • Mascara - Lancôme - Hypnose Drama - Svart
  • Ansiktskräm - Lancôme - HydraZen Dagcreme
  • Parfym - Lancôme - Trésor Midnight Rose
  • Läppstift - Lancôme - Rouge In Love - 379N
  • Ögonpenna - Lancôme - Crayon Khôl - Svart
Allt i miniformat.

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.