På julaftonsmorgonen vaknade jag här hemma med Jimmy. Vi steg upp åt lite frukost och begav oss tillsammans med mamma, pappa, Olle och Kalle mot sjukhuset för att hälsa på mormor och ge henne en liten julklapp. När vi sen kom hem igen åt vi lite lunch (inte jag: blöta = usch!) innan vi gick upp till Pelle och Tina för att träffa farmor en stund och även ge henne en liten julklapp. 
Dusch/fix och en hel del väntan stod framför oss innan middagen och julklappsöppning. När vi öppnat alla klappar och ätit var klockan runt 18.00, då vi fortsatte julen i Kalix hos Jimmy. Där blev det också ett och annat paket, plus att vi spelade ett väldigt roligt julklappsspel. Lite senare på kvällen for vi tillbaka till storön och svamlade och slutade kvällen med att vi for upp till Kalix och sov hos Jimmy. 
Juldagen spenderades i månsbyn hos Jimmys farmor och farfar.

Jag har, som ni kommer märka, fått jättesuperduper fina julklappar och jag är, trots att mormor ligger på sjukhuset och farmor inte heller är så pigg så ingen av dem kunde komma, supernöjd med årets julafton måste jag säga!

Detta är mina julklappar:
Två jättevackra glad i röd/rosa/lila färger - av mamma och pappa
Hestra vita skinnhandskar - av Olle och Malin
Tre silverrandiga ljuslyktorav mamma och pappa
Presentkort på H&M - av Nisse
Läppsyl och body lotion - av Linda
Långt halsband - av Nisse
Orange apelsinpress - av mamma och pappa
Svart supersnygg Helly Hansen jacka - av mamma och pappa
Nikon D5100, världens finaste julklapp - av älskling 
Fick också ett stort rosa badlakan och ett par jättemysiga rosarutiga pyjamasbyxor av Jimmys mamma, men har lämnat de hos dem så jag ska ha när jag är där :D

Tack så jätte mycket alla för superfina julklappar och en jätte bra julafton!    

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.