Har varit till Ikea/Happis/Finland idag, med mamma och pojkvän. Har inhandlat en massa täcken, kuddar, sängkläder och sådant, vilket gick på över 3.000 kr. Nu fattas bara sängen, men det ska vi och kika på imorgon så får jag hoppas att dom har någon hemma ifall jag hittar någon jag vill ha, annars blir det att beställa och måsta vänta på leverans.. :P
Picture
Påslakanset     x2
Örngott           x4
Dra-på-lakan    x1
Kudde              x6
Täcke              x2


Hade tänkt köpa andra täcken, de som lät bäst för mig på internet, de var typ nå duntäcken i värmegrad 3. Men de kändes inte alls så sköna i verkligheten som de lät så hittade istället ett jätteskönt syntettäcke för ungefär halva priset. Så vart billigare än jag trodde :D

Ohhh så skönt det kommer bli! ;)




Var även ute efter ett hårt solglasögonfodral, som jag hittade på gina :)
Picture
Kom bara hem med nödvändiga saker, precis allt jag hade tänkt köpa också :)
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.