Brrr....vad kallt det har varit idag. På skolan har vi fått vara ute och plåta en bandymatch, såklart utan förvarning så nästan ingen var klädd till detta, jag hade bara jeans.. :( Nåja, vi var inte ute så extremt länge så det gick väl bra. Oroar mig dock hur jag ska överleva Jokkmokk på fredag om jag knappt klarar av kylan i Kalix.. 
Vi slutade elva, eller jag slutade halv elva så jag skulle hinna med kvartielvabussen hem. ;) Har ätit, sett DH och sovit en aning sen jag kom hem. Nu är jag vaken och har just klickat hem en liten beställning från kicks med shampoo, balsam osv. Alldeles strax är det middag i huset och efter det måste jag snabb-plugga-in "landsvägskörning och vänstersväng på landsväg" så jag är lite påläst innan jag ska med mamma och öva inför morgondagens lektion. 

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.