Sjuuuuuukt trött är jag. Har sovit en liten stund för ett tag sen. Hade egentligen inte tänkt sova men det började svida enormt mycket i ögonen (tror jag har fått nå jäkla pollen allergi..) så var tvungen att ligga och blunda ett tag. Jag bara ...rååååkades... somna alltså.. ;) 

Onsdag idag och jag har hunnit jobba tre dagar på Kalix vaktmästeri hittills. Inte alls lika jobbigt som jag tänkt mig. Har dock slutat tidigare varje dag än så länge, men det kommer väl.. Jag tycker iaf att det går bra! Har mest fått putsa fönster men även lite städning. Believe it or not, men putsa fönster är faktiskt ganska kul :D

En annan ny vana jag har börjat med är att gå en promenad runt byn varje dag, tar ca 35-40min. Har även gjort det i tre dagar nu och kommer försöka fortsätta varje dag hela sommaren, men undantag för helgerna ;) Senare är det tänkt att jag ska kunna orka springa en liten bit av vägen, och sen lite till och lite till.. Men det får vi se. Vi börjar med att gå nu ett tag!

Måste bara tillägga att jag är grymt glad just nu! Var in och skulle kolla om någon möjligtvis hade hunnit sätta något betyg ännu och såg att jag hade fått MVG i skapande verksamhet (bild)!!! Wiiihooooo!! Det trodde ajg faktiskt aldrig, trodde på typ ett godkänt.. 

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.