Blir nästan bara längre och längre mellanrum mellan mina uppdateringar.. Jag har sagt det förr och kan inte säga något annat än att jag verkligen ska försöka bli bättre på den fronten. Tänkte i alla fall ge er en liten överblick om vad jag gör nuförtiden.
  • Jag har börjat på trafikskola och har haft min tredje lektion idag. Det har väl gått sisådär hittills, gick lite bättre idag men vi får väl se. Jag har en hel del att träna på kan jag i alla fall säga. 
  • Vi har fått ett samtal av en hunduppfödare att vår nya lilla familjemedlem har fötts i fredagsnatt. 
  • Jag har haft ett föredrag i historia om vikingatiden idag som gick bra. 
  • Jag har kommit igång med matten igen och ska börja räkna allt hemma istället och bara få genomgångar på skolan en gång i veckan så jag slipper onödigt väntande på skolan. 
  • Jag har fått distanstestskoder idag till körkortet som jag ska ha och träna teori med. 
  • Igår var det prick en månad tills jag fyller 18. Nu har jag mycket att göra för att hinna leva upp till min 18års dag och allt som kommer med den. 

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.