Ojojoj... rester i mängder. Men har lyckats få gjort bort en massa redan, men fortfarande mycket kvar, har heller inte så mycket tid på mig eftersom det senast ska vara inlämnat nästa vecka. Fick iaf veta vad jag fick på det senaste matte provet (som jag knappt trodde jag skulle få g på för kändes som att det gick käpprätt åt h-vete), vart ett VG+/MVG- (33p av 39p). Känner mig riktigt nöjd med tanke på hur det kändes som att det skulle gå.

Sen har jag varit in på rexnet och kikat lite hur mina betyg ser ut hittills det som är satt. Än så länge bara MVGn.

Matte A - MVG
Datakunskap - MVG
Esv - MVG
Foto A - MVG

Väldigt nöjd och glad! Men tror inte detta mönster kommer hålla i sig så länge till, tyvärr.. Inte när resten av betygen kommer in.
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.