Fan vad ångest jag har över att dagarna går så fort. Lovet är redan snart slut och det har ju inte ens börjat. Jag har inte hunnit med något annat än att göra skolarbete i princip.. Det känns fan inte bra. 

Igår var jag en sväng till Kalix iaf och hämtade ut mina nya skor, var en liten sväng med Sandra också och köpte tre nya nagellack. Så igårkväll till finalen av top model sverige gjorde jag ett fotbad och sen målade jag både tå- och fingernaglarna med de nya lacken, vilket blev himla fint :) Och idag när jag skulle hämta posten tog jag på nyskorna och det råkades bli en lite längre promenad än till postlådan, slutade med att jag gick ett varv runt byn. Och jag konstaterade att skorna var väldigt sköna.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det upp till Kalix för att se om det finns mer mat i Jimmys kylskåp än vad det finns i vårat.. ;)

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.