Efter att ha suttit och gjort nationella i matte B i 4-5 timmar igår så tog jag sommarlov! Firade det med att inte göra någonting alls.. Spelade lite kubb. Men blir väl att fira idag eller på fredag istället ;)


Började sommarlovet med att stiga upp 06.30 för att ta mig en dusch, se lite vakna med the voice, fixa mig, äta och sedan sticka till Luleå en snabbis med Sandra, Ira och Sara. Ska förhoppningsvis få med mig ett par skor hem (är därför jag kommer med, endast), om dom nu inte är slut.... hoppas inte!! :( :)
Ska iaf försöka vara tillbaka i Kalix innan 1, då blir det att fara med Nisse och tvätta ch vaxa båten så den blir klar för sjösättning. Och ikväll måste man iväg och se balen (inte för att jag klagar;)) för Kalle och Natta ska bl.a. gå, och även flera andra man känner, så jag kommer finnas där med kameran som vanligt :)
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.