Godmorgon? Råkades somna efter middagen (makaronipudding - GOTT), och har sovit till nu, strax före 20.00. Känner mig lite hungrig så ska nog ta och göra mig nå mat snart. 

Imorgon blir det ännu en dag på staben. Vet inte riktigt vad vi ska göra men tror vi ska ställa i ordning inför filminspelningsdagarna nästa vecka. Sen efter skolan blir det mest troligt en sväng på gymmet med Linnea.

PS. Var på en extra matte lektion med TE1:orna idag, för att jag ska få lite bättre hjälp och försöka hinna ikapp deras tempo. Det var bra att jag gick dit, nu känns det som att jag kommer kunna göra nationella nån gång den här veckan. Kanske går på en lektion imorgon också om jag har tid över på staben. 

Fick den nyare boken också
Picture
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.