Picture
  Kommentarer som dessa kan man få överallt. Denna har jag fått i gästboken på Bilddagboken.se. Kan också säga att detta inte är den fösta. Personer som skriver dessa kommentarer vill oftast vara anonym, för att man inte ska kunna veta vem som skrivit det. Men om man nu verkligen tycker något (speciellt om det är något negativt) ska man väl kunna stå för det?! Annars är det väl lika bra att hålla sina tankar för sig själv. Sen vill jag också säga till dessa "anonyma" personer: har jag någonsin påstått att jag är snygg? har jag skrivit det någonstans? har jag sagt det? nej. var väl det jag tänkte. :)
   Och till alla er andra som också har fått elaka, anonyma kommentarer: Ta inte åt er! Det finns förmodligen en anledning till kommentaren, oftast beror det på svartsjuka eller liknande.
   Men snälla, det jag vill säga är att om det är något man vill ha sagt så måste man kunna stå för det, annars är det bara att hålla det för sig själv. :)
Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.