Lite blandad tur idag. Började bed att jag hittade min ring som varit borta. Senare på dagen märkte jag att jag istället har tappat bort min börs med en massa pengar, kontokort, medlemskort, kvitton, legg, och lite andra viktiga saker. Har tappat den i lördags och finns bara tre ställen den kan vara på, i huset/väskan/jackan, i bilen eller ute på gården. Eftersom den inte är någonstans här hemma eller i bilen så måste jag ha tappat den på gården. Och ni kanske vet att de har snöat ganska mycket i helgen, så igår tog pappa traktorn och skottade bort all snö från gården till snöhögar vid vägen. Var tror ni min börs är då alltså?! Jag och Jimmy ska ta varsin spade när han kommer hit och hoppas på att den kommer fram, helst innan vi grävt igenom hela högarna.

Nu kommer vi till lite tur igen. Förra vecka beställde jag lite julklappar från Kicks och passade på att beställa lite åt mig själv också. Har länge letat efter Maria Montazamis läppstift från MUS men fick efter ett tags letande veta att det hade utgått, att det bara var limited edition. Men nu hade det kommit tillbaka!! :D Så klickade hem det och en till ny eyeliner eftersom den jag nyss köpt från smashbox som skulle vara så bra verkligen sög. Fick återgå till den jag haft tidigare igen trots att jag inte riktigt gillar den eftersom den fort sotas ut, men den är då bättre än smashbpx iaf, och BILLIGARE! 
Läppstiftet är dock inte i guld numera, det är istället svart som de flesta andra.

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.