Picture
Dagen har gått utmärkt. Inget vidare jobbigt på skolan. Fick tillbaka eng "uppsatsen" jag skrivit idag, fick ett VG+ så jag är nöjd! Matten gjorde jag ingenting alls på eftersom jag inte tycks kunna få någon hjälp av vissa anledningar.. Och samhällsen gick mest ut på lite diskussioner om bl.a. kungen. 

Efter skolan for jag och mamma till mormor och morfar och fick oss lite nygräddade vofflor. Gick in på Nordea och fixade så jag får in studiebidraget direkt till mitt konto. For och köpte en mascara och sist för vi på repa-köket och köpte en massa vårrullar! RIKTIGT GOTT må jag säga. Det vars våran middag.

Nu är det prison break och sova som står på schemat. Kanske blir en liten skotertur imorgon, vi får se om vädret tillåter.

Picture

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.